duminică, 7 martie 2010

slabeste acum. iti zic io cum.

De mult caut o solutie sa slabesc si in sfarsit am gasit una care da roade. discutand cu o prietena mi-am dat seama ca trebuie sa va spun si voua cum am slabit io, de la 80 de kg la 69-70kg, ca poate vreti si voi sa mai dati jos din kilograme.
Solutia a venit dupa un regim de mancare fara grasimi, fara bauturi acidulate si sa mananc putin si des.
Dar cum sa faci toate astea daca nu poti. ei uite cum. daca nu poti, faci cumva si fi obligat sa poti. Dau exemplul meu.. se ia un venit de 1500 ron. te muti singur cu chirie sa platesti 1000 ron chiria si 500 ron cheltuielile casei. Si tu cu ce mai traiesti? aici e secretul. nu mai traiesti. mesele cu mancare multa si dese se transforma in mese cu mancare foarte puntina si rare, sucul acidulat se transforma in apa potabila de la robinet, si uite asa mananci 2 felii de paine cu o cana de cafea dimineatza si seara mai bagi un ou fiert cu o felie de paine si 2 cani de apa si te culci.... Caci omul flamand codrii viseaza..
daca mai si fumezi, totul e perfect. trebuie doar sa ai putere morala sa nu te spanzuri, ca atunci tratamentul nu mai e eficient.
E recomandat si pentru persoanele bulimice care mananca pe baza de stres. daca nu ai ce sa mananci, nu te mai stresezi cu nimik... daca nu ma credeti va inteleg.. pentru ca cel satul nu-l crede nicioadata pe cel flamand...

Din categoria foamea, va spun nijte extreme.
pasarea colibri mananca din 2 in 2 ore alfel moare, si mananca de 20 de ori greutatea ei intr-o zi.
Pinguinii imperiali stau nemancati 3 luni cat clocesc un ou. in timp ce muierile lor merg in larg si crapa in ele de toate.
Dromaderul aduna grasimea in cocoasa, si poate sta nemancat 3 saptamani. are buzele groase ca mananca si scaieti, deci nu prea e indicat sa te pupi cu unul.
Balena dreapta de la polul sud, are cam 50 tone, din care 10 tone grasime, calatoreste 9600 km in 4 luni sa isi duca puiul in ape mai calde. in acest timp nu mananca nimik.
Ursul grizley, face toamna matzul bocanc, dupa care hiberneaza. poate rezista 7 luni fara sa manance fara sa faca pishu sau caca. deci e tare daca nu face nici pishu nici caca.
Dar cea mai a dracu foame o face Capusha. o capusha bine umpluta cu sangele pe care il suge de pe unde poate, rezista fara sa mai manance intre 7 ani si, tineti-va bine, 18 ani. va dati seama ce bine suge daca nu mai mananca 18 ani? intra intr-o stare letargica de dracu s-o ia cum face ea si traieste atat de mult fara sa manance.. no ca v-am mai zis si eu cate una alta din lumea mea de animal ce sunt.
Va pup si ma duc sa imi fierb oul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu