marți, 9 martie 2010

Moartea si clubul ei.

Nu ne gandim prea des la moarte si la neamurile ei. cum vine? cum pleaca? ce primim sau ce nu primim... eu daca ma gandesc in linistea mea, moartea e o treaba foarte frumoasa.. sunt si foarte puturos de fel, deci cred ca ma pot obisnui repede acolo unde e "locul de odihna"...Moartea e singura care atunci cand esti batran si singur si nu mai poti, iti spune..."inteleg"...si-apoi te ajuta sa treci in lumea celor drepti...acum nu se stie daca drepti de tzepeni sau drepti la suflet. Eu cred ca moartea are o meserie a naibii de grea... vine si iti ia singurul lucru pe care nici tu nu stii exact de unde l-ai primit..viata. Si cand vine ea cu coasa, cu sabia sau cu ce-o mai veni ea, o cafea fara zahar, scoate viata din tine. nici nu-mi imaginez ce fetze avem noi cand o vedem... va dati voi seama ce rade ea? dar poate nu e singura.. ma gandesc eu asa...ar fi prea ocupata... noi pe planeta suntem cam 7 miliarde...si in fiecare zi mor aproximativ 300.000 de oameni. va dati seama ca nu e singura...e mai multe de una. :D Ar fi nasol sa vina moartea sa zica..auzi as mai sta cu tine sa termini cafeaua cu nevasta-ta dar in 5 de minute sare unu cu parasuta si nu mai ajung sa-l dau de pamant :))))...tare nu? si uite asa te lasa cu jumate de cafea in cana, si merge la ala cu parasuta care e vesel... "uite sar cu parasutaaaa....sunt taaareee.....sunt..(JMAF)mort.."
Deci e posibil sa fie un club unde se intalnesc toate..moartele.. ca sunt femei dupa cum o spune pluralul (moartea nu are masculin), si stau la un pahar de otrava, si povestesc dupa o zi de munca... "auzi fata ai vazut coasa aia de la louis vuitton ce faina e? da fata dar eu o mai am pe aia roz cu hello kitty.. am auzit ca e promotie la sabii ..dar pe criza asta nu ne mai permitem decat Ah1N1 ieftin si eficient"
E mai trist cand moartea vine si te lasa cu lucrurile neterminate...atunci nu mai e funny..cum ar fi cand esti pe wc...
Viata e cum o da domnul, dar moartea si-o face si omu...despre cei care se sinucid, cred ca au avut intalnire cu moartea si moartea nu sa prezentat..si merg ei dupa ea...
In final, cred ca nu e chiar asa de rea...moartea te scapa de toate datoriile.
mie imi place sa merg la inmormantari...ca daca mergi tu la ei, vin si ei la tine. Ca la nunta...
Sper ca sunteti de acord cu mine despre cele spuse pana acum si nu va fie frica.. cu cat murim mai repede, cu atat stam morti mai mult.


Vorba lu' nea Eliade.. Toti suntem nemuritori. Dar trebuie sa murim întai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu